UPDATING

sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Olen pitänyt pientä postaustaukoa tämän viikon ajan, koska blogin ulkoasu on ollut aivan sekaisin. Ei se vieläkään ihan valmis ole, mutta halusin jo rikkoa tämän hiljaisuuden. Ja päästä jo postailemaan! Tänään oli tarkoitus julkaista ja ottaa uusia asukuvia, mutta aamulla pakkanen paukkui kahdessakympissä ja nyt myöhemmin kun alkoi lauhtumaan, alkoi myös pyryttämään ihan kunnolla. Se niistä hyvistä kuvausolosuhteista :-D
Eikä muuten ollut hyvä idea alkaa koodailemaan tuon ulkoasun kanssa, kun siihen ei löydy käytettäväksi tarpeeksi aikaa. Käytin alkuviikosta pari päivää siihen, että löysin sopivan pohjan enkä vieläkään ole tyytyväinen tähän. Onnistuin tänään jopa poistamaan kaikki Indiedaysin palkit ja bannerit ilman, että olin muistanut varmuuskopioida niitä. Välillä on jo tehnyt mieli lyödä hanskat tiskiin, mutta pitää nyt vielä yrittää vääntää tämän kanssa. Olen välillä koittanut etsiä ja miettiä ihmisiä, jotka tekisivät ulkoasuja, mutta en ole päässyt siinäkään pitkälle. Jos tiedät siis jonkun henkilön, joka tekee tai jolta löytyy ulkoasuja opiskelija ystävälliseen hintaan, heitä kommenttia!! Haluaisin jo päästä postailemaan teille mun kaikista jouluun liittyvistä ideoista!

3 kommenttia

  1. Kannattaa kurkata Etsystä noita ulkoasuja, mä oon ostanu omani sieltä ja asentaminenki oli tosi helppoa! Muistaakseni makso myös alle kympin, ettei ollenkaan paha! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et arvaakkaan, kuinka monta hetkeä mie siellä pyörin ja etin ulkoasua :-D Mutta kun en halunnut sellaista, jossa niitä postausten kuvia pyörii siinä yläosassa tai sitä read more juttua vaan että kaikki postaukset näkyy blogissa, nuo kaksi rajotti jo aika paljon niitä vaihtoehtoja :-D Voi olla etten osannut etsiä oikeilla hakusanoilla, mutta lopulta löysin ihan muutaman euron ulkoasun, mutta siinä ei tosiaan toiminut puhelimella kommentointi ja muitakin vikoja löytyi, jonka jälkeen päädyin takaisin tähän vanhaan..

      Mutta hei jos satut vielä lukemaan tämän, niin millä sanoilla mun tulisi hakea ulkoasua, että siinä ei olisi nuita kahta juttua :-D

      Poista
    2. Äääh kirjotin sulle just tähän kilometrikommentin, mut onnistuin vahingossa sulkemaa tän välilehden nii eiku uusiks :-D

      Mut siis mä oon löytäny ihan vaan hakusanalla "blogger template" monia kivoja :-) Tsekkasin nyt nopeesti niin löyty myös monia sellasia missä ne kuvat ei pyöri siellä ylhäällä. Mut nii joku mikä on mun mielestä kiva ei välttämättä miellytä sua :-D Ja tohon read more juttuun niin etin samalla tuolta mun blogin nykysen ulkoasun ja senkin esimerkkikuvissa näkyy se read more, et postaukset ei näkyis etusivulla kokonaisina. Mut mun blogiin ku menee niin siellähän ne näkyy mukavasti ilman mitään read more nappeja. Must tuntuu, et vaikka just jossain ulkoasuissa lukiski se teksti nii se ei pidä paikkaansa tai sen saa jotenkin pois. Ainaki mulla näköjää on näin :-D En osaa tän paremmin selittää, mut toivottavasi tajusit ees jotain!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.