AIKUISTEN KAVERIKIRJA

keskiviikko 22. helmikuuta 2017



Nimeni on: Emma

Jotkut tosin kutsuvat minua: Memmaksi.

Olen syntynyt vuonna: 1997 eli täytän kesäkuussa 20!

Lapsuuskotini langallinen numero: En ole koskaan edes opetellut sitä :-D

Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: Eläinlääkäri tai tarjoilija. En kuitenkaan ollut ihan varma, minkä takia mulla oli vuosia kestävä hauska leikki. Sen ideana oli, että mulla oli yritys, josta mut saattoi tilata tekemään hommia laidasta laitaan - niin tarjoilemaan kuin hoitamaan eläimiäkin.. :-D



Mutta isona minusta tulikin: Toivottavasti ainakin ylioppilas ja merkonomi.  

Täydellinen puoliso: Tuommoinen niin kuin tuo vieressä istuva eli huumorintajuinen, rakastava, koti-ihminen ja noo samankaltainen kuin minä.

Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: Nukkuisin enemmän ja ehtisin tehdä asioita joille ei nyt jää niin paljon aikaa kuten siivoaminen. Imurikaappi räjähtää hetkellä millä hyvänsä.

Harrastan nyt: Salilla käymistä ja bloggaamista.

Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: En luultavasti yhtään mitään, mutta jos jotain niin vanhoja biisejä mun tekemiltä listoilta.



Noloin teeveeohjelma josta pidän: Kardashianit. 

Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Sosekeitot, välipalapatukat ja kuulemma ruuan liian tuliseksi maustaminen :-D

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: Kun elokuvassa tai sarjassa koira tai muu söpö eläin kuolee tai joutuu eroon omistajasta, päähenkilölle tärkeä henkilö kuolee ja muut perus surulliset kohtaukset :-D

Lapsuuteni lempilelu: Bratzit! Kaikki ovat tallessa edelleen, en kai ole ainoa?



Lempilelu nykyään: Puhelin? 

Salainen paheeni: Varmaan se, että napsin Villen epäterveellisiä ruokia jääkaapista. En osta itselleni koskaan esimerkiksi limsoja tai einesruokia, mutta niitä löytyy sieltä aina. Aina. Niimpä joskus tulee otettua pieni huikka limsaa tai pari nakkia. Useimmiten vastustan kiusausta, mutta naaman edessä keikkuvia ruokia on hankalampi vastustaa kuin kaapissa olevia karkkeja, joihin ei törmää vahingossakaan eivätkä ne siksi tule mieleenkään ennen lauantaita.

Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Haha se oli varmaan tuo edellinen :-D 

Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Älä anna periksi. 

8 kommenttia

  1. Tein iteki tän postauksen hetki sitten ja noit vastauksii oli kyl tosi kiva miettiä :)
    On myös kiva nähdä mitä muut on kirjottanu ja löytyykö samanlaisia vastauksia tai edes vähän samankaltaisuutta. Listasin itekin nykyiseksi lempileluksi puhelimen. Sillä kun teen melkeenpä kaiken.

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aivan samaa mieltä sun kanssa! Tämmöisten täyttely on parasta ja lempiibloggaajista saa tietää aina jotain uutta :-)

      Poista
  2. hauska postaus ja idea tää tämmönen 😛

    VastaaPoista
  3. Hyvin toteutettu postaus ja hauskoja vastauksia! Nuo kuvat ovat kans tosi nättejä. Olen toteuttanut samanlaisen postauksen omaankin blogiini :)
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Tää aikuisten kaverikirja postaus on kyllä ihan huippu idea!<3 Oli kiva kuulla sun vastauksia :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.