LINKATTUJEN BLOGIEN SUOSIKIT X 6

sunnuntai 19. helmikuuta 2017

Vihdoin ja viimein löytyi aikaa linkattujen blogien läpi käymiseen. Vaihtoehtoja oli paljon - paljon kauniita koteja, herkullisia ruokakuvia ja ylipäätään kauniita kuvia ja blogeja. Parin tunnin muokkailun ja valikoinnin jälkeen tässä on kuusi. Blogit ovat satunnaisessa järjestyksessä ja niihin pääsee kollaaseja klikkaamalla. Suurin osa blogeista oli aivan uusia, joista selasin postaukset loppuun asti. Ihanaa löytää uutta luettavaa! Toivottavasti tekin löydätte :-)


"20-vuotiaan tytön monipuolinen lifestyleblogi"


"Oon vasta aloittanut uuden blogin, asettaisin sen lifestyle kategoriaan, mut annan sen kehittyä siihen suuntaan mihin se tästä lähtee"


"Muutama kuukaus takaperin kunnolla aloittanut muotibloggaaja. Olen 20-vuotias; rakastan matkustamista, meikkaamista, shamppanjaa, hyvää ruokaa ja muotia. Blogini painottuu asukuviin ja kauneushöpinöihin. Silloin tällöin kirjoittelen yliopisto-opiskelusta ja lääkikseen hakemisesta. Opiskelen kemiaa Turussa. Tervetuloa!"


"21-vuotiaan korkeakouluopiskelijan lifestyleblogi, joka sisältää päivän asuja, pohdintoja, rakkautta valokuvaamiseen, elämän pieniä iloja, sisustamista, kosmetiikkajuttuja, kommelluksia, terveellisiä reseptejä, hyvinvointia, matkustamista ja paljon muuta."


"Fashion Statement on muotiblogi joka keskittyy mun päivänasuihin, tyyli-ihastuksiin ja muotiin, sen lisäksi blogista löytyy myös postauksia matkustelusta ja mun elämästä. Blogin takana on 23-vuotias kauppatieteiden opiskelija, joka asuu tällä hetkellä Norjassa Oslossa. Blogilla pyrin inspiroimaan mun lukijoita, tämän vuoksi blogin pääpainona onkin päivänasut. Mun tavoitteena on rohkaista lukijoita kokeilemaan uusia vaateyhdistelmiä ja miettimään miten he voivat yhdistellä jo heillä olemassa olevia vaatteita, sen sijaan että aina esittelisin uusia vaatteita ja tuotteita. Haluan olla helposti samaistuttava ja sen vuoksi mun blogi kuin myös tyylikin on "tavallinen" ja yksinkertainen."


"Heippa! Oon itseä etsivä 17 vuotias lukiolainen helsingistä, intohimoina hyvinvointi, ruoka ja urheilu(varmaankin crossfitin aloitan kohta!) Blogini painottuu hyvinvointiin laajalla mitakaavalla. Jaan blogissa omia tunteitani(hyvinkin suorasanaisesti ja avoimesti), ajatuksiani, mielipiteitäni, arkeani, välillä myös videoita sekä terveellisiaä resepti vinkkejä. Mun suosituimpiin postauksiin kuuluu mm. "Tarina tytöstä joka hukksi itsensä" ja "Mä en riitä itselleni" 

Löytyikös tästä teille uutta luettavaa tai jo lukulistalla olevia blogeja? :-)

8 kommenttia

  1. Fashion Statement blogi kuuluu ehdottomasti mun lemppareihini! Todella hyviä blogeja oot valinnut:)

    sannixo.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sieltä kyllä löytää inspiraatiota!! :-)

      Poista
  2. muutama uusi luettava löyty :) kiva kun näitäkin joku vielä tekee!

    VastaaPoista
  3. oih, olipa kiva ylläri löytää ittensä tästä, kiitos C:

    VastaaPoista
  4. Ei vitsit ihanaa, että valitsit mut! <3 Reetan Fashion Statement kuuluu myös mun pitkäaikaisiin suosikkeihin. Etenkin, kun hän on nyt Uudessa-Seelannissa. :-)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.