YOUR CHOICE VALMENNUS

keskiviikko 15. helmikuuta 2017

Yhteistyössä Your choice valmennus

Helouu! Jos musta aiemmin tuntui siltä, ettei mulla kohtaa aikataulut luonnonvalon kanssa yhteen ei niin ollenkaan niin nyt kaipaisin niin simppeliä juttua kuin lisätunteja mun päiviin :-D Ihan helppo juttu toteuttaa eikö vain? Yritän tehdä näitä postauksia niin, että voisin julkaista ne aikaisemmin kuin vasta näin myöhään illalla, mutta kai vanha sanonta parempi myöhään kuin ei milloinkaan käy tähänkin? Yritän uudestaan taas ensi kerralla, mutta nyt asiaan!


Oletteko te kuulleet aiemmin Your Choice valmennuksesta? Mie oon seuraillut heitä jo pidemmän aikaa Instagramissa ja voi vitsi, miten innoissani olinkaan kuullessani pääseväni mukaan heidän valmennukseen! Kyseessä on Intensive -hyvinvointiverkkovalmennus, johon kuuluu henkilökohtaisesti suunnitellut ravinto- ja treeniohjelma. Muista valmennuksista poikkeavan tästä tekee se, että nuiden ohjelmien lisäksi 10 viikkoa kestävässä valmennuksessa käydään läpi 10 hyvinvointiin liittyvää viikkoteemaa. Näitä ovat esimerkiksi motivaatio, kehonhuolto ja ravitsemus. 
Ensimmäisen viikon teemana olivat motivaatio ja tavoitteet ja yksi mun tärkeimpiä tavoitteita on tuo alussa mainitsemani ajanhallinta. Se merkitys korostuu eteenkin näin lukulomalla ollessa. Teemoihin liittyy pieniä tehtäviä, jotka auttavat esimerkiksi niiden tavoitteiden asettamisessa.


Mulla on nyt valmennuksen toinen viikko menossaja fiilis on oikeasti huippu! Ennen ensimmäistä viikkoa sähköpostiin tuli yksityiskohtaiset ohjeet niin treeneihin kuin syömisiinkin. Mulla on ollut aiemminkin muutama ostettu treeniohjelma ja niistä poiketen tässä valmennuksessa on liikkeisiin sekä hyvät kuvat että niiden alapuolella tarkat ohjeistukset. Jostain syystä mun aiemmissa treeniohjelmissa on ollut jompi kumpi, jolloin kysymyksiä tekniikoista on voinut herätä useampikin.
Entäs se ravinto-ohjelma? Ei liian monimutkainen, tavallisia ruoka-aineita ja paljon esimerkkejä! Mukana on muun muassa esimerkki kauppalistaan ja useita reseptejä. Esimerkiksi mun suurta rakkautta leipää ei ole tässä ohjelmassa kielletty. Sen tarkoitus onkin olla ohjenuorana eikä  aiheuttaa stressiä tai kieltää mitään kokonaan.


Tämä valmennus ei siis ole mikään dietti vaan pääosassa on hyvinvointi ja posiiivinen fiilis. Tarkoituksena on etsiä jokaiselle se kultainen keskitie niin treenin kuin syömistenkin suhteen. Ajatusta tukee valmennuksen ravinto-ohjelma, jota voi noudattaa vielä sen kymmenen viikon jälkeenkin. Ne muutamat herkutkin viikossa ovat sallittuja!
Valmentajat ovat viikottain yhteydessä jokaiseen, kysellen fiiliksiä ja lähettäen samalla uusia reseptejä ja viikkoteemoja. Teemoihin liittyvät tehtävät ovat lähinnä henkilökohtaista pohtimista varten, mutta niin niistä kuin kaikesta muustakin voi kysyä ja jutella. Tämäkin siis pienenä erona monin eri valmennuksiin. Täältä löydätte runsaasti lisää tietoa!



Tarkoitus on postata vielä lisää fiiliksiä valmennuksen varrelta, miltä kuulostaa? Mie olen yhteistyöstä vilpittömästi innoissani ja kerron vain rehellisiä tuntemuksia niin kuin aina. Treeniohjelmaan kuuluu nyt kolme salia plus kaksi aerobista ja sehän sopii mulle! Olen jo pitkään käynyt salilla viisi kertaa viikossa ja aerobinen on jäänyt hetkeksi vähän enemmän taka-alalle, joten sitä lisättiin nyt tarkoituksellisesti. Nyt mun ajatukset taitaa lähteä jo sen verran harhailemaan, että parempi lopettaa kirjoittelu tähän :-D Huomenna on penkkarit - niistä huomenna Snapchatin puolella (@memmasnap) ja myöhemmin täällä blogissa. Palataan taas pian

4 kommenttia

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.