VIIKOT 8-11

maanantai 20. maaliskuuta 2017

collagejj9 1. Kuten oon aiemminkin teille kertonu, en tykkää tavallisista kahveista. Viime aikoina oon koittanu löytää oikeasti hyvän makuista kahvia, jota voisin juoda ilman makeutusta. Lukeminen nimittäin väsyttää :-Dcollagejj1 3. Basiccii 4. Oli pakko käydä kokeilemassa tuota ihanuutta vaikken sitä lopulta ostanutkaancollagejj2 5. Lukuseura ahtautuu pieninpäänkin väliin :-D 6. Taas piilossa maailmaltacollagejj3 7. Mattosäkki näytti vähän enemmän ruumissäkiltä.. :-D 8. Oon viime aikoina kulkenu paikasta a paikkaan b vaan pyöräillen ja säät ei oo kyllä suosinu..collagejj4 9. ♥ collagejj5 11. Huomaatteko missä hän istuu? Muistiinpanojen päällä, joita olin just lukemassa. 
12. Kattokaa!! Piti ostaa kerralla pari pakettia, koska viime vuonna meinasin jäädä ilman.collagejj6 13.-14. Luovuttaminen on välillä käynyt lähellä.. collagejj7 15. Ville valitsi meille leffan :-D ainakin sai hetkeksi ajatukset muualle 16. Miten ois? Tästä uus arkimeikki?
collagejj8 17.-18. :-D

4 kommenttia

  1. toi on niin perus, meilläkin koira tulee aina mun muistiinpanojen päälle :'D. Kiva postaus ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on aina siellä, missä ei pitäisi olla :-D Kiitos :*

      Poista
  2. Oi miten ihana toi hello sunshine paita!<3

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.