VIISI LEMPPARIA

sunnuntai 26. maaliskuuta 2017

Jipii! Kirjoitukset on vihdoin ohi. Fiilis on aivan uskomaton ja huomaan edelleen ajattelevani aina välillä, että nyt pitäisi alkaa lukemaan. Eilistä työvuoroa lukuun ottamatta olen hengaillut kotona ja muun muassa päivitellyt itseni ajan tasalle Uudessa päivässä (koukussa) ja äsken katsoin Sykkeen viimeisetkin jaksot. Mutta ettei elämä ihan pelkäksi sarjojen katsomiseksi muutu, lähden kohta käymään kaupungilla ja myöhemmin tänään mennään elokuviin. Toiveissa oli jo, että oltaisiin ainoat katsomassa kyseistä leffaa, mutta äsken tarkistaessani tilannetta, joku oli varannut liput. Harmi, sillä muuten olisin voinut syödä miniporkkanoita eväänä :-D


Joku saattaa muistaakin, että aikaisemmin mun lemppareihin kuului Njien propud proteiinivanukas. Olen kuitenkin viimeisen parin kuukauden aikana syönyt sitä ilmeisesti liian useasti, sillä enää se ei maistu :-D Ja ollessani vanuskaskoukussa huomasin, että Fastin vanukkaat ovat parempia kuin Njien ja Ehermannin vanukkaat vielä parempia, mutta nämä ProPud proteiinipirtelöt ovat kaikkein parhaimpia. Välipalaksi tai iltapalaksi silloin, kuin tekee mieli jotain hyvää. Nam!


En liioittele sanoessani, että Lumenen Bright now heleyttävä päivävoide on parhaimman tuoksusta voidetta, jota mulla on koskaan ollut. Tuoksu on niin hyvä, että mun oli pakko heti ostamisen jälkeen laittaa sitä kasvoihin jo yöksi - en millään malttanut odottaa seuraavaan aamuun asti. Hyvän tuoksun lisäksi se on toiminut hyvin mun sekaihon kosteutukseen yövoiteen kaverina, sillä vielä pari viikkoa sitten mun nenänpielet oli aivan hirveässä kunnossa. 
Samalla kun ostin tuon päivävoiteen, ostin myös Lumenen Hydrasmooth silmänympärysvoidetta, jonka pitäisi ylläpitää ihon suojakerrosta ja vähentää turvotusta. Mulla oli aiemmin käytössä geelimäinen silmänympärysvoide ja täytyy kyllä sanoa, että tämä on koostumukseltaan mukavemman tuntuinen.

33006184_1100x620

Tällä kaudella Yökylässä Maria Veitolassa Maria on vieraillut todella mielenkiintoisten ihmisten luona. Olen tähän mennessä katsonut jaksot vierailuista Selänteiden, Karalahtien sekä Cheekin luona ja seuraavaksi pitää varmaan katsoa Villegallen jakso. Olen aina katsonut Marian ohjelmia ja tykännyt hänestä, katsoiko joku muu teistä noin kuusi vuotta sitten Maria! -keskusteluohjelmaa? 



Viimeisenä alennuksesta bongatut Timberlandit, jotka on ottanut jo vähän osumaa. Tietenkin. Mikä siinä onkin, että mustat nilkkurit ja ruskeat Palladiumit tuntuu säilyneen ilman sen kummemia jälkiä, mutta nuihin osuu heti jotain. Mutta niinhän se on, että kävelemistä varten nuo on tarkoitettu eikä jalustalle ihailtavaksi, joten jälkiä tulee jos on tullakseen.

Löytyykö teiltä samoja lemppareita? :-)

2 kommenttia

  1. Yökylässä Maria Veitola on kyllä ihan huippu sarja! Mäkin oon tykännyt älyttömästi katsoa kyseistä sarjaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hänen takiaan oli pakko katsoa myös Enbuske, Veitola ja Salminen :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.