JOTAIN SINISTÄ

maanantai 3. huhtikuuta 2017

Ehdin viime viikolla päästä jo ajastettujen postausten makuun ja pakko sanoa, että niissä on kyllä sitä jotain. Ja se jotain on niiden kiireettömyys ja stressittömyys. Huomasin unohtuneeni muokkaamaan näitä kuvia pariksi tunniksi ja siinä samalla unohdin kaikki hommat, joita mulla on vielä tänään tehtävä. Yksi niistä on pyykit, jotka on jo tovin odottaneet ripustamistaan. Tarkoitus oli nimittäin ladata kuvat ilman mitään kollaasia, mutta ne oli mun silmään sittenkin liian isoja sellaisenaan. Siksi pystykuvia ei täällä blogin puolella koskaan olekaan. Niimpä päätin ratkaista ongelman laittamalla kuvat vierekkäin ja ladata ne tänne Flickrin kautta, joka kuitenkin jälleen kerran muutti niiden laatua. Alla oleva tulos on syy sille, että noin vuosi sitten aloin lataamaan kuvat suoraan bloggerin kautta. Ja tuota ongelmaa en osaa ratkaista.
Olin ajatellut höpistä tähän jotain aivan muuta, mutta nyt olen niin tuohtunut (mistä näitä kirosanoja kiertäviä ilmaisuja putkahtelee?), että se teksti taitaa jäädä toiseen kertaan. Otsikossa näkynyt ajatus kertoo mun uudesta sinisestä neuleesta, joka on ainoaa laatuaan mun vaatekaapissa. Katselin samaa mallia Bik Bokissa jo aiemmin syksyllä ruskeana ja kun tämä väri tuli myyntiin, oli mun pakko klikata se heti ostoskoriin. Vaikka vaaleanpunainen on iskenyt muhun tänä vuonna niin on tuokin vaan niin söpö!

collage11 collage22  
PS. Polar on juurtunut mun ranteesen eikä se ole lähdössä siitä varmaan ihan hetkeen. Olenko ainoa? Mulle ei suoraan sanottuna tullut mieleenkään ottaa sitä pois näiden kuvien ajaksi :-D Se on ollut mulla vajaat neljä kuukautta koko ajan kädessä lukuun ottamatta suihkuja, latauskertoja ja penkkareita.. 

4 kommenttia

  1. Aivan älyttömän söpö neule! Ja toi kampaus - voisi kokeilla vaihteeksi jotain tuollaista perusnutturoiden ja ponihäntien sijaan. :) Kiitos inspiksestä!

    VastaaPoista
  2. Mä oon aina jotenkin ajatellut että, kun blogiin lataa kuvat flicrin kautta, niin se laatu olis parempi kuin bloggerin, mut oon tainnut olla väärässä :D
    Mutta siis aivan ihanan värinen tuo sun paita ja tykkään tuosta sun kampauksesta <3

    piiakristiina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis niin mieki joskus luulin ja ehkä se sillon olikin niin, mutta en tiedä mitä nuille nykyään tapahtuu :-D Kiitos! <3

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.