KUUSI FAKTAA JA KUVAA

keskiviikko 19. huhtikuuta 2017

Joko ollaan keskiviikossa? Kylläpä päivät menee nopeasti! Oona on ollut meillä jo viikonpäivät hoidossa ja neiti esiintyykin parissa alla olevassa kuvassa :-D Voisin täyttää Snapchatin storynkin hänen kuvillaan, mutta olen koittanut hillitä itseäni.. Meidän pitääkin lähteä käymään ihan juuri ulkona, joten pidän tämän höpöttelyn lyhyenä.
Alla on kameraan kertyneitä kuvia viime päiviltä: pari uutta ostosta ja sarjakoukutus. 13 Reasons Why on ensimmäinen Netflixin oma sarja, jota olen katsonut. Mun oli tarkoitus alkaa katsomaan sitä vähän myöhemmin, mutta koska Instagram on täynnä kuvia siitä.. Oli mun pakko alkaa katsomaan sitä heti ja Moderni perhe sai väistyä. Ja onhan se koukuttava! Joko te olette katsoneet sitä? Tuntuu, että koko blogi on kohta pelkkää puhetta sarjoista: mikä loppui, onko vinkkejä, mihin olen koukussa.. Mitä sitä kieltämään: nyt mulla on vihdoin aikaa katsoa sarjoja enemmän kuin vain hampaita pestessä tai meikatessa, mikä on aika jees. Mutta nyt niihin faktoihin:



Laitan kengännauhat aina tuplarusetille vaikka kaikkiin sitä ei tarvitsisikaan.



Lasten elokuvia katsoessa tulee aina arvailtua ääninäyttelijöiden nimiä ja jos jotain ei tunnista, pitää se tsekata netistä. Onko joku ruudun toiselta puolelta jo katsonut Muumeja uusien äänien kanssa? Täällä on yksi jakso katsottuna ja se saattaa jäädä siihen.



Kierrän vaatekauppojen täydet vaaterekit kaukaa. Saatan katsoa sellaisesta paria vaatetta, mutta kaikkia ei millään jaksa katsoa läpi. Parasta on tilavasti asetellut vaatteet, joita voi jo kauempaakin katsella.

13-Reasons-Why-soundtrack-cover

Mun kaulasta löytyy kaulahuivi poikkeuksetta melkein aina - kaikkina muina vuodenaikoina paitsi kesällä. Vaikka tiedän nykyään ettei flunssa iske siitä, että tuuli puhaltelee paljaalle kaulalle niin tämä tapa on pinttynyt muhun ihan kunnolla :-D



Olen tosi laiska testereiden käyttäjä. Olen aina innoissani, kun niitä jostain saa, mutta vaikka laittaisin ne jonnekkin näkyville - ne unohtuu. 



Puhelimen perusappit kuten puhelin, mail, Safari, WhatsApp, Instagram ynnä muut ovat aina samoilla paikoilla. Niillä on ollut samat paikat jo yli viisi vuotta eli siitä asti, kun sain mun ensimmäisen iPhonen. Olen sisäistänyt nämä paikat niin, että jos jokin appi on jostain syystä väärällä paikalla, saatan ihan ajattelematta painaa siitä, missä se ennen oli.

Onko teillä samoja tapoja? :-)

4 kommenttia

  1. Minäkin laitan kengännauhat aina tuplarusetille! :D

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Itestä tuntuu että lapsuus on vähän niinku pilalla kun ne uudet muumiäänet julkistettiin :D Ei ne sovi yhtään siihen ja muutenkin tuntuu että nää uudet ei oikein ns. eläydy siihen tekstiin vaan lukee vaan paperista..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! Mun mielestä ne tuli myös väärään aikaan ainakin siinä ekassa jaksossa :l

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.