KUUSI LEFFASUOSITUSTA

tiistai 4. huhtikuuta 2017

Mulla on näköjään joku pakkomielle meneillään lukuihin otsikoissa, sillä viime kuussa postasin kolme otsikkoa numeron kera ja tässä tulee tämän kuun ensimmäinen. Se nyt vaan on niin helppo tapa otsikoida eikä ainakaan yleensä ole kovin harhaanjohtavakaan :-D 
Kuten olen jo varmaan useampaankin otteeseen maininnut, en halua käyttää aikaani huonojen leffojen katsomiseen. Ei ole vain yksi kerta, kun ollaan selailtu puoli tuntia Netflixin ja Viaplayn valikoimaa, lopputuloksena joko yhteisen sarjan katsominen tai huono leffa, jota katsotaan hetki ja päädytään katsomaan HIMYM:iä. Elokuvat on silti aina niin omaa luokkaansa ja tuo hyvää vaihtelua How I met your mother:ille ja Modern familylle. Siksi ajattelinkin pitkästä aikaa listata teille mun viime aikaiset lempparit, joista osa löytyy Netflixsistä, osa Viaplaystä ja viimeinen oli vuokrattu. Nimeä klikkaamalla pääsee katsomaan traileria, mikä on mun mielestä paljon parempi tapa saada tietoa kuin infotekstien. Heittäkää ihmeessä kommentteihin teidän lemppareitanne, niitä kaivataan aina! :-) 

collagelef

6 kommenttia

  1. Itse oon nähny kolme näistä sun listaamista elokuvista. The Big Wedding, Kingsman ja Tomorrowland. Kaikki katsomisen arvoisia ja pidin itse niistä tosi paljon. Elokuvan Fantastic Beasts tahdon todellakin nähdä, sillä itse oon suuri Harry Potter fani. Loved the movie and the books♥ Nuo kaksi muuta täytyy kyllä laittaa ylös katsomis listalle

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo kaikki on kyllä niin hyviä, että voisi jo pian katsoa uudestaankin! :-)

      Poista
  2. Jee kiitos vinkeistä! Oon näistä ainoastaan nähnyt ton viimeisimmän ja se oli ainakin superhyvä! :-)

    ainoaxberg.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oleppas hyvä! Jep, mie niin toivoisin, että tuommosia leffoja ois paljon enemmän :-D

      Poista
  3. Jos tykkäät HIMYM:stä ja Modern Familystä, niin varmasti tykkään Life In Piecesistä! Se on todella hauska sarja :)
    https://faijahommia.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hein kiitti vinkistä, pitääpä tsekata! :-) HIMYM tulikin juuri taputeltua loppuun

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.