SPRING SHOPPING HAUL

keskiviikko 26. huhtikuuta 2017

Helouu! Miten teidän päivä on sujunut? Mie kävin tuulesta ja tuiskusta huolimatta aamupäivällä ensin pyöräillen salilla ja sen jälkeen potkimassa jalkapalloa Villen ja hänen pikkuveljen kanssa ensimmäistä kertaa tälle vuodelle. Eikä oo muuten koskaan ollut niin pelottavaa :-D Tuuli taisi olla kovimmillaan seitsemän metriä sekunnissa, joka liikutteli niin maaleja kuin roskiakin pitkin kenttää. Ilman kylmyydestä kertoo jotain se, että talvella ostamani pipo tuntui useimmilla pakkaskeleillä aivan liian kuumalta, mutta tänään se oli just sopiva.
Koska edellinen ostospostaus sai sen verran vihreää valoa, päätin esitellä teille tänään mun maalis-huhtikuun ostoksia. Osa vaatteista kuten alla oleva mekko on vähän lämpimimmille keleille, mutta osan tulette näkemään hyvin pian ;-)


Viime kesän jossei edellisenkin kesän ämpärilistalla oli kesämekon osto ja tämä taitaa mennä siihen samaan kategoriaan. Saanen esitellä teille ensimmäisen "arkimekkoni", sillä mun kaapista löytyy vain juhlamekkoja rippijuhliin ynnä muihin niin sanotusti hienompiin juhliin. Ihastuin tähän Zarasta tilattuun mekkoon somessa ja aika nopeasti klikkasin sen ostoskoriin.


Tämä Bik Bokin alennuksista tilattu bomberi vilahtikin jo viimeisimmissä asukuvissa ja se on juuri täydellinen näille keleille.


Olen aika varma, että tässä on tulevan kesän luottovaatteet. FILAn collegepaita (adlink) löytyi Junkyardista ja Levi's t-paidat Zalandolta. Viime kesänä ostamani Levi's miesten t-paita taitaa nyt lopullisesti siirtyä Villen kaappiin, koska luonnollisesti nämä uudet naisten mallia olevat istuvat mulle paljon paremmin :-D


Mun päällä ei varmaan kohta muuta väriä nähdäkään.. Myös tämä bomber löytyi Bik bokin alennuksista. Värin lisäksi nuo yksityiskohdat kiinnitti heti mun huomion


Muistatteko, kun viimeksi esittelin Ginasta ostamani juoksutrikoot vastaavilla lahkeilla kuin nämä Röhnischin? Valitettavasti jouduin reklamoimaan ne ja viemään takaisin kauppaan, mutta onneksi löysin vastaavanlaiset ja itse asiassa vielä vähän paremmat. Tilasin ne ja Niken treenipaidan Sportamoresta reilu kuukausi sitten ja nuo ovat yhdet parhaimmista treenihousuistani koskaan. Niissä on todella korkea vyötärö ja en tiedä johtuuko housujen napakkuus siitä vai lahkeissa vaihtelevasta materiaalista, mutta näitä ei tarvitse nostella juuri ollenkaan. Nyt hakusessa on kuitenkin ihan korkeavyötäröiset mustat treenihousut, mikä on sun lempimerkki ja malli niissä? 


Tämä söpö perushuppari löytyi myös Zalandolta ja on minulla tälläkin hetkellä päällä. 


Viimeisenä Zalandolla sattumalta silmään osunut mun mielestä melkein jopa valtava käsilaukku. Mun edellinen vastaava taisi hajota jo ennen joulua, mikä on yksi syy siihen, että olen käyttänyt vain kassireppuja (niitä mitä kaikilla on, en muista niiden virallista nimeä? :-D). Tämä on kooltaan jo niin iso, että sisään voi laittaa huoletta niin vesipullon kuin kameralaukunkin ja vielä niiden päälle mahtuu vielä vaikka ja mitä.

Miltäs mun ostokset näyttää, löytyykö suosikkeja? Mitä te olette ostelleet? :-)

6 kommenttia

  1. Ihania ostoksia, etenkin toi Zaran mekko on aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Saa nähdä, tuleeko musta nyt mekkoihminen ja innostun ostamaan useammankin :-D

      Poista
  2. tosi kivoja ostoksia!
    Voisitko laittaa tuosta laukusta linkin? Näyttää täydelliseltä, mutta itse en ole löytänyt tuollaista mistään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tietty, tässä: https://www.zalando.fi/even-odd-kaesilaukku-black-ev451ha4b-q11.html :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.