YOUR CHOICE VALMENNUKSEN LOPPUFIILIKSET

sunnuntai 16. huhtikuuta 2017

Yhteistyössä Your Choice Valmennus

Mun Your Choice INTENSIVE -valmennus alkaa olla lopuillaan ja tämä on todellakin ollut yksi antoisin, kivoin ja parhain yhteistyö kuluneiden vuosien aikana. Valmennus alkoi helmikuun puolessa välissä, jolloin mun lukuloma oli pian alkamassa ja aloitin 10 hyvinvoinninverkkovalmennuksen enemmän kuin innoissani. Kuten aiemmin mainitsin, olin jo hetken aikaa treenannut ostettujen treeniohjelmien mukaan, mutta ruokien suhteen en ollut koskaan saanut neuvoja saati sitten hyvinvoinnin.


Ja juuri siitä hyvinvoinnista tässä valmennuksessa onkin kyse. Sähköpostiin on viikottain kilahdellut aineistoa viikkoteemoihin liittyen, joita olivat muun muassa henkinen hyvinvointi, arjenhallinta ja irti makeanhimosta. Näistä on ollut mulle todella paljon hyötyä niin kirjoituksiin lukiessa kuin ihan tavallisessa arjessakin. Vaikka osa asioista oli tuttuja esimerkiksi makeanhimoon liittyen, oli silti hyvä, että herkuttelun syitä tuli mietittyä ja aina löytyi uusia näkökulmia. Tehtävien avulla huomasin itsessäni uusia asioita, opin olemaan itselleni armollisempi ja ymmärsin, että on ihan ok olla juuri tälläinen kuin olen.


Valmennukseen kuului myös harjoitteluohjelma, joka sisälsi kuntosaliohjelman ja aerobisia treenejä. Näiden viikkojen aikana rakastuin intervalliharjoituksiin uudelleen, kun saamani ohje oli just eikä melkein täydellinen. Innostuin intervalleista ensimmäisen kerran jo viime vuonna, mutta jossain vaiheessa se alkoi tökkimään ja jäi treeneistä kokonaan pois. Nyt se on yksi viikon parhaimpia treenejä! Olen myös koittanut kunnostautua kehonhuollossa, johon myös sain hyvät ohjeet. Valitettavasti se on edelleen mun heikkous, jonka kanssa painiskelen viikottain :-D


Summa summarum viikkoteemat, treenit ja kymmenet reseptit ovat olleet mahtavia. Viikottaiset sähköpostit, jotka sisälsivät edellä mainittuja motivoivat menemään eteenpäin ja muistuttavat valmentajien olevan aina saatavilla. Vaikka salilla voi treenata itse tehdyilläkin ohjelmilla, on mun mielestä silti hyvä niin kehityksen kuin oman motivaationkin kannalta kokeilla välillä ammattilaisten tekemiä ohjelmia ja ohjeita. Netti on kaikenlaista pullollaan, mutta omilta valmentajilta saa juuri itselle sopivia liikkeitä ja ainakin tässä valmennuksessa ohjeet sekä kuvien että tekstin kera.


Your Choice valmennus löytyy Instagramista @yourchoicevalmennus, suora linkki tässä. Sieltä löytyy muun muassa reseptejä ja motivoivia kuvia tekstien kera. Mulla on teille myös alennuskoodi: EMMA10:llä INTENSIVE -valmennukseen saa 10 euron alennuksen. Alennuksen voi lunastaa mainitsemalla sen viestikentässä, kun ilmoittautuu valmennuksen kotisivuilla lomakkeen avulla mukaan. Koodi on voimassa viisi päivää tästä päivästä eteenpäin!

Siinä oli varmaankin kaikki, mitä mun oli tarkoitus teille kertoa. Jos haluatte kysyä jotain, niin heittäkää ihmeessä kommenttia tai snappia @memmasnap! Olen todella kiitollinen tästä yhteistyöstä: hyödynnän aineistoja vielä pitkään ja tulette varmasti näkemään mun kokeilemia reseptejä ja fiiliksiä vielä odottavista mäkivedoista. Nyt taidan kuitenkin lopettaa, ennen kuin tämä lähtee käsistä :-D Heräsin tänään jo seitsemän maissa ja yhdeksän jälkeen aloitin pakastimen sulatuksen eli ei tämä päivä ihan niin rento ollutkaan.. Palataan taas pian!

Lähetä kommentti

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.