5 X TODAY

tiistai 9. toukokuuta 2017

Tämä päivä on hurahtanut ohi tutulla kaavalla: aamupäivällä kävin salilla ja sen jälkeen olen hoitanut juoksevia asioita. Vapaapäivä töistä tarkoittaa luonnollisesti to do -listalla olevien asioiden hoitamista. Tekemisistä huolimatta mulla ei ollut kiire yhtään mihinkään. Postin lyhyt jonokin pääsi yllättämään - vain neljä ennen minua vaikka olin siellä neljän aikoihin! Mulla olikin pari pakettia palautettavana.. :-D Niissä oli muun muassa liian pieni kakkuvuoka ja liian isot juoksuhousut. Shoppailen nykyään enemmän jo netissä kuin Rollon vaatekaupoissa, joissa valikoima on tietysti aika suppea ja harvemmin sitä jaksaa lähteä varta vasten shoppailemaan. Tein niin pitkästä aikaa sunnuntaina, jolloin olin metsästämässä sopivia kenkiä lakkiaisiin. Kuten tiedätte, korkkarit ei oo mun lempparit. Onnekseni löysin mukavat ja nätin näköiset kengät, joita pitää vain vielä sovittaa yhdessä mekon kanssa. Heräteostoksina mukaan tarttui alla olevissa kuvissa näkyvät Nuoren naisen opas (melkein yhdellä istumalla luettu!!) ja ananaspurkki. En ollut tähän mennessä ostanut vielä mitään ananaskuviollista tai -mallista sen villityksestä huolimatta, mutta tuo oli kiva! Juuri sopivan kokoinen purnukka, jonne saa piilotettua kaikki turhat härpäkkeet pöydältä. Kohta alkaa muuten makuuhuonekkin näyttää siltä, että sen voi teille esitellä. Hakusessa on siis vielä uusi päiväpeitto, joka sekin (kuten ilmeisesti kaikki muukin minulle.. :-D) on hankala löytää. Nyt menen tyhjentämään pesukonetta ja fiilikset ovat hieman jännittyneet, koska värjäsin sunnuntaina ensimmäistä kertaa ikinä farkkuja kulahtaneista mustista vähän mustempiin. Jännittynyt fiilis siitä, onko koneeseen jäänyt vielä mustaa väriä lukuisista pesuista huolimatta ja onko sitä tarttunut pyykkeihin..

4 kommenttia

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.