NIKE ROSHE TWO FLYKNIT SHOES

torstai 18. toukokuuta 2017

Mulla on ollut tänään ja eilen vapaata töistä, mutta rennosti ei ole kyllä ehtinyt ottaa. Eilen kävin niin kahvilla, leffassa kuin pikaisesti kampaajallakin, mutta niistä lisää myöhemmin, sillä teen pitkästä aikaa minun päiväni -postauksen. Tänään vietin useamman tunnin kakkukokeilun kimpussa enkä vieläkään ole aivan varma, onko se sopivan makuinen lakkiaisiin. Ja totta tosiaan, nyt se on virallista. Olen papereita vaille valmis ylioppilas ja merkonomi. Kolmoistutkintoa sai selittää tänään jo muutamaan kertaan puhelimitse ja sitä saa selittää varmasti vielä kolmas kesäkuutakin :-D Tarjoiltavien testileipomiset juhlia varten ovat vielä aivan vaiheessa ja tämän kertaisesta kakusta en edes kehdannut ottaa kuvaa. Faktahan on se, että leipomisessa olen aika hyvä, mutta en koristelussa. Vaikka maku onkin tärkein, ei jälkimmäisestä taidosta haittaakaan ole.. 

Alla näette pari uutukaista: kevättakin ja alesta bongatut Niken kengät. Ostan nykyisin vain harvoin kenkiä normaalihintaan - nämä olivat esimerkiksi noin puoleen hintaan. Ja pinkki todellakin on mun lempiväri tänä keväänä, toivottavasti tykkään siitä yhtä paljon myös ensi vuonna :-D


 TAKKI VERO MODA PAITA LEVI'S LAUKKU GLITTER FARKUT NEVER DENIM/BIK BOK KENGÄT NIKE

2 kommenttia

  1. onnea! Ja onpas kivan näköiset kengät, joissain kuvissa näyttää lilalta, mutta tosi nätin näköiset :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.