SUMMER CRAVINGS

torstai 4. toukokuuta 2017

spring3

Aurinkoista keskiviikkoa! Pakenin mun tämän päivän to do -listaa Polyvoren ihmeelliseen maailmaan, jossa vierähtikin pari tuntia yllä olevan kollaasin kimpussa. Tälläisten tekemisestä voisi tehdä ihan tavan, koska ne selkeyttävät "ostoslistan" eli ostettavien juttujen suunnittelua ja samalla on helppo miettiä, löytykö kaapista jo vastaavia vaatteita. Mitä mun haavelistalta sitten löytyy:

Farkkushortsit.. jotka olisivat oikeasti mukavat ja täydellisesti istuvat eikä tarvitsisi olla nykimässä mihinkään suuntaan.

Aurinkolaseja.. joita ei voi koskaan olla liikaa. Erityisesti mustat on hakusessa, koska sellaisia mulla ei ole ollu useampaan vuoteen.

Farkku- ja/tai trenssitakki.. Nämä olisivat kivaa vaihtelua niin bombereille kuin nahkatakeillekkin - toinen sopisi vaikka shoppailureissulle ja toinen hienompiinkin tilaisuuksiin.

Kesäkengät.. Platform-pohjaiset tai ihan tavallisetkin lenkkarit kävisi.. ;-)
Kaikkeahan saa aina haluta kuten sanonta kuuluu ja kesän aikana nähdään, mitä loppujen lopuksi tulen ostamaan. Mitä teidän ostos- tai haavelistoilta löytyy? Miltä mun jutut näyttävät? :-)

4 kommenttia

  1. Oi miten makeet noi aurinkolasit!<3 Ihana kollaasi :)

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanoppa muuta! Jotenkin vaan omiin kasvoihin sopivia aurinkolaseja on niiin hankala löytää :-D

      Poista
  2. mun listiltä löytyy farkkutakki, uusia housuja ja sellaista. Ihan kiva postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ella, sun lista kuulostaa hyvältä :>

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.