VIIKOLLA 18

maanantai 8. toukokuuta 2017

collagesussu1
1. Namnam! 2. Mitäpä sitä kieltämään, kohta pyörähtää viides kausi käyntiin
collagesussu2
3. No pitihän ne nyt munkit käydä vapun kunniaksi ostamassa! 4. Potkii potkii :-D
collagesussu3
5. Tämmönen näky oli eräänä aamuna vastassa, kun henkilökunta ei ollut vielä ehtinyt töihin.. Sai veren kiehumaan :-D 
6. Järjestelin meidän yläkaappeja ja tiivistin mun "muistolaatikoiden" sisällöt yhteen laatikkoon. Sisällä on muun muassa vanhoja päiväkirjoja, lippuja ja matkamuistoja
collagesussu5
7. Skyrit edelleen testissä - tämäkin on jees, lopussa alkaa jo maku ehkä vähän tökkiä 8. Viime päivien ilmat
collagesussu6
9. Helloo 10. Sää oli eilen aamulla niiin harmaa, mutta onneksi päivä oli siitä huolimatta kiva :-)
collagesussu8
11. ! 12. Tässä kuvassa yksi lapsista on jo kaatunut (kakkosen takana) ja kohta oli maassa kaksi muutakin :-D

Kuvien määrä taitaa hipoa melkein ennätyslukemia? Sehän vaan kertoo siitä. että tekemistä on ollut, mutta myös puhelin on ollut kädessä oikeaan aikaan. Ihanaa viikkoa sulle!

2 kommenttia

  1. tää on kyllä mahtavaa, kun jaksat tehdä näitä postauksia joka viikosta! Ei voi kun hattua nostaa. Viime päivien säät on ollut kivoja joo, täällä etelässä mereltä tuleva tuuli on kylmä joka vähän pilaa lämmintä ilmaa :( ja nyt kai koko Suomessa säät taas kylmenevät. Kiva postaus ❤️

    VastaaPoista
  2. Apua noi Witchin koulupäiväkirjat, olin jo kokonaan unohtanut ne! :D Mulla oli lapsena noita muutama kappale, voi kun mä olin hölmö ja heitin ne menemään :(

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.