VIIKOLLA 20

maanantai 22. toukokuuta 2017

Aurinkoista alkanutta viikkoa! Eilinen vierähti paria sisustusjuttua metsästäessä ja kotona siivoillessa. Mun ei alunperin pitänyt poistua kotoa koko päivänä minnekkään, mutta mun oli "pakko" käydä palauttamassa väärän kokoinen päiväpeitto ja samalla kävin katsomassa Jyskin valikoimaa, josta ei sieltäkään löytynyt sopivaa. 
Olen pikkuhiljaa alkanut tekemään kevätsiivousta itseäni (minähän se tietysti olen se, joka täällä sotkun huomaa), mutta myös parin viikon päästä olevia juhlia ajatellen. On nimittäin niin, että yli puolet vieraista tulee käymään meillä ensi kertaa. Ei mitään paineita siis :-D Mutta puheet mun lakkiaisista ja niihin liittyvistä jutuista alkaa varmaan jo tulla teiltä kohta korvista ulos, joten koitan vähentää ne minimiin. Eiköhän nyt tsekata, millaisia kuvia mie viime viikolla puhelimella napsin:

collagesussusu1 1. Herkkukahvilla - nyt löytyi paikka, jossa saa kahvia isosta kupista hyvään hintaan collagesussusu2 3. Haha ehkä vähän nauratti, kun just ennen nukkumaan menoa alettiin värkkäämään Snapchatin filttereillä 
4. Long time no see valkuaispitsa, eikös näytä hyvältä!collagesussusu3 5. Koitin muka koristella nätisti, kun oli tuoreita vadelmia.. 6. Ja taas all pink everythingcollagesussusu4 7. Nam! 8. Mulla on meneillään kova verhojen ja päiväpeiton metsästys, tilasin Ellokselta jo kertaalleen molemmat, mutta palautukseen menee. Hommaa ei helpota se, että täällä Rovaniemellä ei ole montaa liikettä, josta näitä voisi etsiä.collagesussusu5 9. Tätä leffaa ei voi liikaa hehkuttaa!! 10. #Tb, en ole taas pitkään aikaan ottanut selfieitä. Meikkaan nykyään vain työpäivinä ja tapaamisiin mennessäni, jolloin mulla yleensä on niin kiire etten ehdi ottaa kuvia. Pitäisi varmaan koittaa ryhdistäytyä, kun mun Instagramkin alkaa olla täynnä pelkkiä asukuvia.. :-D

3 kommenttia

  1. kiva postaus! Jotenkin tässä viikkopostauksessa oli enemmän virtaa kuin parissa edellisessä, kiva lukea.

    VastaaPoista
  2. Pitääpä tsekkaa toi leffa!<3 Ihana postaus :)

    VastaaPoista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.