TOUKOKUUN SUOSIKIT

keskiviikko 14. kesäkuuta 2017

Mun ihastuminen vaaleanpunaiseen alkaa näköjään jo näkyä melkein kaikessa, kun kuudesssa alla olevasta kuvasta sitä on neljässä :-D Vaaleanpunaista näkee niin mun vaatteissa, kengissä kuin asusteissakin, mutta sisustuksessa ei juurikaan. Tosin ennen tätä villitystä ostin makuuhuoneen sängylle pari tyynyä, joissa on vaaleanpunaista, sillä jokaisessa huoneessa on jotain antamassa vähän väriä. Minun pitäisikin ottaa uusia kuvia makkarista, koska noin kuukausi sitten löysin the päiväpeiton. Vanhan myin pois fb-kirppiksellä ja siihen liittyvä tarina on mun mielestä aika söpö. Sen nimittäin osti iäkäs rouva, jolle vein peiton ihan kotiovelle asti. Meinasin jo summeria soittaessani luovuttaa, kun rouva ei vastannut, mutta hän olikin päiväunilla. En kestä. On se vaan niin parasta, kun omat vanhat tavarat päätyy uudelle omistajalle.


Valehtelisin jos väittäisin ehtineeni käyttämään tätä kymmeniä kertoja. Olen kuitenkin huomannut jo muutaman käyttökerran jälkeen pieniä muutoksia ja tykkään tämän Black & White -hampaidenvalkaisijan helppoudesta. Tai no voihan hampaiden harjaaminen tuolla olla tosi sotkuistakin puuhaa, jossei ole varovainen. En ole yhtä hammastahnaa lukuunottamatta koskaan muita hampaidenvalkaisioita kokeillut, mutta nopea pesu tuolla kuulostaa paremmalta kuin sellaisten liuskojen suussa pito.


Haha onkohan nää jo ihan hassuja suosikkeja teidän mielestä? :-D Pirkka Täytepurukumeja ei voi hehkuttaa liikaa. Ne maistuvat hyvältä ja niissä pysyy mun mielestä maku pidempään kuin Jenkki purukukumeissa. Halusin kertoa teille näistä purkista myös siksi, että moni on saattanut jättää nämä pussit hyllyyn merkin takia. Antakaa mahdollisuus heti seuraavalla kauppareissulla!

Toinen syötävä lemppari on Friggsin Chiasiemen & Merisuola -maissikakut. En ollut maissikakkuja aiemmin kotiin ostanut, mutta kun näitä niin moni somessa hehkutti, oli munkin pakko maistaa. Ja koukkuun jäin.


Niken Roshe Two Flyknitit on olleet mun jalassa harvasen päivä. Ne on malliltaan niin mukavat ja sopivat mun jaloille. Kenkien väri oli parempi valinta kuin olin osannut ajatellakaan, koska nuiden mustien kohtien ansiosta ei likaa heti huomaa. Ja sehän on tietysti vain hyvä juttu!


Tilasin pitkästä aikaa Cosmopolitanin ja kaupanpäällisinä sain kuulokkeet ja yllä näkyvän varavirtalähteen. Mulla ei ole ollutkaan sellaista vuosiin - ostin yhden ollessani yhdeksännellä luokalla, mutta se hajosi parissa kuukaudessa. Viime vuosina olen lainaillut Villen matkalaturia, mutta omallekkin olisi ollut tarvetta. Tämä Blueebiitin varavirtalähde on osoittautunut erittäin näppäräksi, koska kokonsa puolesta se mahtuu lähes minne vain.


Hupparit ovat palanneet. Helppouden takia tämä on löytynyt päältä useita kertoja. Välillä olen ehkä kaivannut taskua, mikä on ongelma aina kollaripaitojakin käyttäessä. Niiden puuttuessa otan toisinaan mukaan muuten tyhjän kangaskassin tai -repun, jossa on vain puhelin ja avaimet.
1200x627-Q80_55887ac7c08acbd0bc546b525bbdf1b6  
Toukokuussa yksi suurimpia sarjakoukutuksia oli Moderni perhe. Olen nyt menossa kuudennessa tuotantokaudessa ja ehkä pikkuhiljaa pitäisi alkaa säästellä jaksoja, ettei ne lopu liian aikaisin. Koska niinhän käy aina.

6 kommenttia

  1. Moderni perhe on parasta! :-D Mä jo luulin katsoneeni sen loppuun kun tajusin et vielä ois yks kausi jäljellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toihan on paras fiilis ikinä :-D

      Poista
  2. Niin siis mistä tuo huppari on :D

    VastaaPoista
  3. Moderni perhe on ihan paras! Ja samoin noi chiasiemen -maissikakut, voisin oikeasti elää pelkästään niillä! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei säily kauaa paketti kaapissa..

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.