VAPAAPÄIVÄT ON PAIKASTA TOISEEN JUOKSEMISTA VARTEN

keskiviikko 28. kesäkuuta 2017

.. Tai siltä minusta on ainakin tänään tuntunut. Mun päivä on nimittäin ollut taas sellainen klassinen vapaapäivä, jolloin on ollut vapaata töistä, mutta muuten onkin saanut juosta paikasta toiseen. Mun to do -lista on kuitenkin lyhentynyt jo aika mukavasti: kävin tänään pankissa, postissa, poliisilaitoksella, hoidin vakuutukset kuntoon ja vielä on tarkoitus tilata kiitoskortit. Tilasin edellispäivänä muuten uuden kamerankin, josta kerron lisää sen ensi viikolla saapussa. Toivottavasti se on sellainen kuin ajattelin! 
Hommia siis tosiaan riittää :-D Olen suunnitellut parin toivepostauksen toteuttamista lähiviikkoina, toinen on mun vinkit syksyn kirjoituksiin ja toinen taas mun vinkit Rollosta. Kiinnostaako teitä postaus, jossa esittelisin vähän mitä aion pakata mukaani Espanjaan? Alla olevassa kuvassa on jo vähän esimakua, koska suunnittelua rakastavana ihmisenä en enää yksinkertaisesti malttanut odottaa. Eikä lähtöön ole enää edes kahta viikkoa! Ja jos teillä on muita toiveita niin kertokaa ehdottomasti - musta on aivan ihanaa lukea teidän kommentteja, koski ne sitten mitä tahansa :-)

2 kommenttia

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.