VIIKOILLA 24 JA 25

maanantai 26. kesäkuuta 2017

collagesunn1
1.-2. Juhannusaatto meni Ainon seurassa
collagesunn2
3. Voisin täyttää tämmösillä mun jääkaapin oven 4. Mun syntymäpäivä oli torstaina ja sää ulkona? Yllätyys.
collagesunn3
5. Ville halusi kahvia ja mie jäätelöä, joten Spice ice oli kompromissi. Kunnon överi :-D
collagesunn4
7. Salillakin on pitänyt ottaa topit käyttöön 8. Smoothieiden päälle on tullut nakattua kaikkea 
mahdollista (myös siksi etten voi pakata mun kaikkia superfoodeja ynnä muita mukaan)
collagesunn5
9. Mun kesäkuu tiivistettynä :-D Enää pari viikkoa jäljellä!! 10. Asukuvien jälkeen käytiin 
kaupassa ja en olisi uskonut, mutta tuo oli niiin hyvää. Ootteko maistaneet?
collagesunn6
11. Papan haudalle kesäkukat 12. Synttärikakkua, naam!
collagesunn7
13. Esittelen teille ensi viikolla paketin, josta ehdin jo tämän syömään. En ollut ennen syönyt tuon merkin patukoita ja oli muuten hyvää! 14. Tilasin toukokuun lopussa Foodinilta muun muassa heraa ja kookosjuttuja, mutta valitettavasti herapussi oli hajonnut laatikkoon. Laitoin heille siitä postia ja sain uuden pussin tilalle. Parasta palvelua!
collagesunn8
15. Tää oli joku vahinkokuva kamerarullassa, mutta Oona näyttää niin pörröiseltä ja söpöltä! 16. Ollaan asuttu kolme vuotta omassa kodissa ja nyt mie ostin purkinavaajia.. 

2 kommenttia

  1. Moikka!

    Ihan ekana haluan sanoo, että tykkään näistä "viikkokatsaus" postauksista ihan sikana, jatka siis niiden tekemistä vanhaan malliin :)

    Oon muuttamassa syksyllä sinne Rovaniemelle opiskelemaan ja mietin, että voisitko tehä jonkunlaisen postauksen Rollosta? Esim. kertosit sun lempiravintolat, hyvät treenipaikat ja lenkkireitit ja muutenki mitä kaikkee siellä voi tai kannattaa tehä. Ehkä siitä sais vinkkejä myös jotkut sinne matkailevat :)

    Ihanaa kesää sulle ja kiitokset kivasta blogista, sun postaukset piristää aina päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos ♥ Voi pitääpä pistää korvan taakse, oon aina kuvitellut ettei Rollo ketään kiinnosta :-D Kiitos sulle tosi paljon, sie piristit minun päivää!

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.