VIIKON HEMMOTTELUHETKI

sunnuntai 25. kesäkuuta 2017

Yhteistyössä Maybeauty.fi


Yleensä sunnuntai on se päivä viikosta, jonka pyhitän rentoutumiselle. Silloin en treenaa - päinvastoin pyrin venyttelemään ja rullailemaan kroppaa ihan kunnolla. Hemmotteluhetkeen kuuluu myös kasvonaamio, jonka laitan vaikuttamaan jo venyttelyn ajaksi. Vaihtelen naamiota aina sen mukaan, mitä kasvot kulloinkin tuntuvat tarvitsevan. MayBeautyn The Incredible Face Maskia (saatu) käytän silloin, kun haluan poistaa iholta ylimääräistä rasvaisuutta, talia ja ennen kaikkea mustapäitä.



Kuten olen teille jo aiemminkin kertonut, olen aika laiska hoitamaan ihoani. Käytän kasvoille tietysti päivittäin rasvoja ja silmänympärysvoidetta, mutta esimerkiksi seerumit eivät ole vielä löytäneet tietään minun rutiineihini. Ja joinain päivinä naamioidenkin käyttö tuntuu ylivoimaiselta, mutta tiedättekö miksi? Koska melkein aina kasvojen reunoille tai hiuksiin jää jämiä niistä naamioista, jotka tulee pestä pois kasvoilta. Siksi mie olen nykyään tälläisten revittävien naamioiden puolella. Enkä varmasti ole ainoa, joka vähän nauttii myös siitä repimisestä :-D


Tässä postauksessa  vuosi sitten kerron enemmän mun ihosta ja naamion käytöstä vaiheittain. Mun suurimpia iho-ongelmia on edelleen pintakuivuus ja t-alueen epäpuhtaudet kuten mustapäät. Säännöllisellä naamioiden käytöllä olen kuitenkin huomannut olevan vaikutusta mustapäiden määrään ja myös ihohuokoset ovat pienentyneet.


Kun naamio kuivuu kasvoilla noin 30-45 minuuttia määrästä riippuen, teen samalla kehonhuoltoa tai katson Modernia perhettä Netflixsistä. Olen saanut myös Villen innostumaan näistä naamioista eikä hän enää suostukaan käyttämään muita kuin tätä (samasta syystä kuin minä eli pestävät ovat liian sotkuisia). 


Viime kerralla unohdin napata kuvan naamiosta sen irrottamisen jälkeen, mutta yläpuolella näette nyt senkin. Irtoavien epäpuhtauksien määrä vaihtelee tietysti joka kerta ja siihen voi vaikuttaa hieman itsekin. Olen huomannut esimerkiksi saunan tai kuuman suihkun ennen naamion levittämistä avaavan ihohuokosia, jolloin "tavaraa" irtoaa vielä normaalia enemmän.


Pakko muuten vielä mainita, että nuo pussukat on ihan täydellisiä mukaan otettavaksi. Olen jo pikkuhiljaa alkanut suunnittelemaan, mitä otan mukaan Espanjaan ja näitä naamioita otan ehdottomasti! Mulla on teille taas -30% alennuskoodi EMMA2MASK, jota klikkaamalla pääset suoraan naamion sivuille ja saat automaattisesti alennuksen.

Onko teillä joku tietty viikonpäivä tai rutiinit, joilla hoidatte ihoanne? :-) 

2 kommenttia

  1. Huomasin IGs kuvan ja pakko oli tulla lukemaan ja tilaamaan! Parhautta on aina repiä tota pois :D
    Mp muista tuotteista?
    Terkuin Iina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes vähän hyvä!!Tää on ehdottomasti mun lemppari - en niistä pestävistä enää niin välitä, joita nuo muut heidän tuotteet onkin. Tuo face gel freesaa kivasti, mutta vaikutus ei oo samanlainen kuin tässä :-)

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.