SEITSEMÄN SATUNNAISTA FAKTAA

keskiviikko 2. elokuuta 2017


En ole koskaan ostanut energiajuomaa, nehän maistuu pahalta?!


Highway to Hell ei oo mulle enää Highway to Hell vaan Joulumaahan. Laulettiin sitä yläasteella uusilla sanoilla, mutta tuon kappaleen musiikilla, minkä takia se alkaa aina soimaan päässä.


Käytän varmaan jopa ärsyttävän paljon Bitmojeja mun snapeissa. Käytän melkein aina niitä tai sitten muita tarroja :-D


Join viime kuussa ensimmäisen Starbucks-kahvilasta ostetun kahvini.


Mun inhokki kotityö on tiskaaminen. Imuroiminen, luutuaminen, pyykkien ripustaminen.. Kaikki voittaa sen mennen tullen. Olen kolme vuotta tiskannut kyllästymiseen asti ja päättänyt, että seuraavasta asunnosta on pakko löytyä tiskikone. Pakko.


Olen kotona se, joka pyytää laittamaan pienemmälle ääntä. Telkkaria tai musiikkia - milloin mistäkin syystä.  


Musta on ehkä tulossa mekkoihminen. Mulla ei ole koskaan ennen ollut kesämekkoja, mutta nyt niitä on jo viisi. Asukuvia mekoista on siis luvassa ;-)

12 kommenttia

  1. Nää random-faktat on kivoja luettavia! Ja muutenkin sun blogi vaikuttaa kivalta :)

    https://heidi-karoliina-a.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Heidi! Mustakin on aina kiva lukea muista bloggaajista faktoja ja oppia samalla uutta heistä :-)

      Poista
  2. Mielenkiintoinen postaus ja itse aina pyydän laittamaan tvtä tai musiikkia isommalle :D

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :> aattelen aina kai naapureita, kun meidän asunnosta kuuluu äänet ulkopuolelle toosi hyvin niin ei tartte musiikinkaan olla kovin isolla ko jo kuuluu :-D

      Poista
  3. Kauniita kuvia! Ihanat shortsit ja Espanja :)

    https://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle kommentista! :-)

      Poista
  4. Hauskoja faktoja! :D Mä oon kans ostanu tänä kesänä yllättävän määrän mekkoja, vaikka aiemmin en omistanut yhtäkään :D Helsingistä ostin niitä peräti kolme ja aiemmin kesällä ostin yhden! Mäkin vihaan tiskaamista yli kaiken.

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua, että pidit! :-) En aiemmin viihtynyt niissä yhtään, mutta onhan ne nyt helppoja! Onneksi en ole ainoa vihaaja :-D jokaisesta asunnosta pitäisi löytyä tiskikone siinä missä hellankin!

      Poista
  5. Hauskoja faktoja! :D Mäkin inhosin niin tiskaamista ja olin niin onnellinen kun vihdoin saatiin astianpesukone!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi, kumpa meilläkin olisi.. :-D

      Poista

Latest Instagrams

© Holyfacepalm. Design by FCD.